суботу, 12 березня 2016 р.

Вогник хай творить лиш тільки добро

ВОГНИК ХАЙ ТВОРИТЬ ЛИШ ТІЛЬКИ ДОБРО
1-й ведуча. Вогонь — біда!
2-й ведучий. Велика біда!
1-й ведучий. А без вогню нікуди!
Разом. Ні туди, і не сюди!
(Ведучі сперечаються).
1-а ведуча. Вогонь може бути корисним.
2-й ведучий. Вогонь може бути шкідливим.
1-й ведуча.
Він може зігріті обід,
Він плавить метал
І розтоплює лід.
2-й ведучий.
А може і ліс велетенський спалити,
Майно І будинок —
Усе спопелити.
1-й ведуча.
Та ось тільки малі діти
Не повинні з ним дружити.
Будеш з ним необережний —
Може трапитись пожежа!
2-й ведучий.
Вогню боятися не треба,
Якщо порядок в домі в тебе,
Якщо працюють справно речі:
Магнітофони, праски, печі,
І телевізор, й газплита —
Пожежа в дім не завіта!
1-й ведуча.
Якщо підете в гості з дому
Надовго, до своїх знайомих,
Про газ та струм не забувайте:
Ретельно все перевіряйте,
Без нагляду не залишайте,
І прилади всі вимикайте.
Вогонь.
Я прийшов до вас на свято.
Як же тут дітей багато!
Що ж ви дивитесь несміло?
Ото буде з вами діло.
Ви мене не упізнали,
Бо загадку не вгадали.
Хоч зубів я і не маю,
Все руйную, поїдаю,
І гарячий жовтий зроду,
Не люблю я пити воду.
Взявся з Зевсових долонь.
А зовуть мене ... (вогонь).
Вогонь.
Тепер знаний у вас я.
Разом ми — одна сім'я.
Де не глянь, я майже скрізь,
В кожній хаті оселивсь.
Побував вчора в печі,
Зарум'янив калачі,
На плиті зварив сніданок,
Бо устав ще спозаранок.
Швидко бігав по селі,
Там, де дітоньки малі.
Натопив їм добре в хаті,
Щоб було тепленько спати.
У вас в школі побував,
Смачно всіх нагодував.
Бачу — всі ви зрозуміли:
Я є скрізь — де б ви хотіли.
Тільки чиркнеш — я вже тут,
 І мене всі люди ждуть.
Сірник.
Ну і скаже, ну і втре,
Що б робив ти без мене.
Я ж бо, друзі, головний.
Хоч і зовсім ще малий.
Шапка, тесаний бочок.
А зовусь я ... (сірничок).
Чиркну я, тоді вогонь
Вилетить з твоїх долонь,
Без мене тобі ніяк.
Ти хвалитись лиш мастак.
Вогонь.
Що ти, сірник, схаменись.
Не кричи, а зупинись.
Ми приносим користь людям,
Нам від цього шана буде.
Сірник.
Нам? Мені, треба казати.
Що з тобою розмовляти?
Іскри всюди розсипаю...
Ой горю! Гасіть! Вмираю!
Порятуйте, вас прошу,
Я ж вам всім тепло ношу...
(Прибігають пожежні і гасять. Сірник «згорів», його ви­носять).
1-й пожежний.
Пожежні ми швидкі,
І завзяті, і меткі.
Дружно все ми погасили,
Що ви, гравшись, натворили.
2-й пожежний.
Ви нас кличте, не баріться,
Всім поможем — не журіться.
Урятуєм хату, сіно,
Телевізор і машину.
Пожежні (разом).
Лиш ви вчасно подзвоніть
І адресу нам назвіть. (Дзвонить телефон. Пожежни піднімає слухавку). Пожежний. Пожежна частина слухає.
Лиска.
Приїжджайте швидше, прошу!
Зробіть справу ви хорошу.
Урятуйте мою хату.
Що, адресу вам назвати?
«Дуб кремезний і Ялинка»,
Там стоїть моя хатинка.
Швидше, швидше погасіть,
Бо не буде де нам жить.
(Пожежні приїжджають, гасять).
Ведуча.
Вітер виє, навіть свище,
З вікон суне дим-димище.
Та пожежним геть не страшно.
Пожежний. Прибули до вас ми вчасно. (З'являються діти у костюмах звірят).
Ведуча.
Тут ще збіглися звірята:
Білки, зайці, ведмежата.
Кинулись чомусь до броду,
Щоб чимдуж носити воду.
Лиска плаче і голосить.
Лиска. Порятуйте хату!
Ведуча.
А маленькі лисенята
Туляться до мами й тата,
Це вони ж бо винуваті,
Що так трапилось у хаті.
Телевізор увімкнули,
Як загрались, то забули.
Тут і трапилося лихо,
А тепер їм не до сміху.
Таку витівку звірята
Будуть довго пам'ятати.
Як поводитися в хаті,
Треба кожному з нас знати.
Пожежний.
Якби я був начальником Пожежної частини, То взяв би я обіцянку У кожної дитини:
До рук не брати сірників,
Хоч би яка причина,
Бо це не іграшка для вас,
А справжня, діти, міна. (Вогонь і Сірник проводять гру «Вгадай слово»). Вогонь.
Коли вже трапилась біда,
То ви не зволікайте.
Пожежний номер — ... (101)
Швиденько набирайте.
Сірник.
Машина миттю прибула:
«Ідіть скоріш тудою» —
І потягнувся довгий шланг.
Гаситиме ... (водою).
Вогонь.
В машині шофер і боєць,
А двоє ще запасником.
Чим можна ще гасить вогонь?
Звичайно ... (вогнегасником).
Сірник.
Пожежу в лісі розвели?
То що ж, гасіть її бігом.
А що, не знаєте ви чим?
Ну, певно, що ... (піском).
(Сірник і Вогонь проводять змагання між учнями). Назвати правила користування побутовими приладами. Причини виникнення пожежі. Ваші дії на випадок пожежі. Допомога людині, ураженій електроприладами. (Сірник і Вогонь підводять підсумки змагання, нагороджу­ють переможців).
Пожежний.
Як запалиш сірники,
Недалеко до біди.
Від вогню ти не ховайся,
А тікай і клич людей.
«101» ти викликай
І адресу свою дай. (Діти називають порядок дій у випадку пожежі. Пожежний показує великий аркуш «Пам'ятка». Він чи­тає, діти повторюють).
Text Box:
(Всі учасники стають півколом).
 Пісня    «Вогник»    (на   мелодію    пісні «Усмішка» заспів).
1. Заспіває вогник у печі,
А з ним разом заспівають сини й доньки.
Посмакують жовті калачі
І заплещуть гарно ручками в долоньки.
2. Щось смачне парує на плиті,
І сніданок, і обід дали малечі.
Хай не буде від вогню біди.
Вбережемо від вогню цікаві речі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Сценарій родинного свята «Українські вечорниці» 2 клас

Сценарій родинного свята «Українські вечорниці» 2 клас Біля накрито столу Ганна. Розмовляє сама з собою. Ганна ...